Bebeğim 6 ay doldurdu bayadır emekliyor ama emeklerken yumruk yaparak emekliyor.normal zamanlarda ellerni açık kullanıyor kavrama tutma sıkma hareketler normal ama sadece emeklerken yumruk yapması tuhaf geldi.emeklemeye başlamadan önce ayağa kalkmaya çalışıyor acaba ından mı yoksa baska bir sorun mu normal mi bilemedim Fikri olan yada daha önce basına gelen yardımcı olabilir mi?