fistikcisahap Merhaba hanımlar, yenidoğan bebeğimi emzirmek için 2 saatte bir kaldırmasam ne olur? Sonrasında toparlanamıyor, uykuya dalamıyor
CansuBsrr fistikcisahap Sarılık olur eğer 1 aydan küçükse ki benim oğlumun 40 çıkmıştı sürekli kusuyordu aç kaldığı için tekrar sarılık oldu değerleri yüksek çıkmıştı 2 saatte bir uyandırmazsan sarılık olunca saat başı emzirirsin o daha beter hem bebek helak oluyo hem sen
fatimas27 fistikcisahap canim kaldır emzir sarilik olursa Allah korusun kuvez de yatarsa daha cok zorlanirsin canim uyandir sen benim de bebegim uyanmiyordu simdi cok sukur gectik
Habibeaselkeser fistikcisahap valla canım benim bebeğimde 21 günlük ama kimseyi dinleme çocuğunu 2 saat olmadan mutlaka kaldır emzir bana çok karıştılar 3 saati geçkin uyuyordu bebeğim sarılık oldu mama takviyesi yaparak zor atlattım sarılığı Allah korusun seninde olursa çok çekersin ben şuan gece gündüz uyuyamıyorum gazı çok oluyor alıştım artık o yüzden yadırgama kaldır bebeğini
TazecikAnne22 fistikcisahap Yoruluyosundur eminim ama hepimiz geçtik o süreçlerden canım. Kesinlikle uyandır. Ben 2 saati bırak saat başı belki yarım saatte bir emziriyordum yinede sarılık oldu. Sarılık olunca da senden alıyorlar hastanede :(( 40ına kadar uykusuz kaldım ilk 2 hafta hiç uyumadım diyebilirim. Ki benim bebeğim uyumaktan emmiyordu ayağına çimdik atmalar eline koluna uyansın diye dürtmeler ne zorluklar çektim ama 40ı çıktıktan sonra alarm kurmayı bıraktım kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim
CansuBsrr fistikcisahap 20 günlük diyorsun daha küçük biz şuan 52 günlüğüz anca düzene girdi uyandırmıyorum kendi acıkınca uyanıyor artık ama sen uyandırmaya bak
fistikcisahap Habibeaselkeser sağol canım, geçmiş olsun size Oyy bebişe rabbim şifa versin hemen düzelsin inşallah