-Eraymoms- ben bireysel emeklilik altın ve değişen fon yaptım oraya isterseniz birikmiş parasınıda atıyorsun her ay düzenli para yatıyor altın yükselince orasıda yükseliyor ve devlet katkı payıda ekleniyor bunu bi araştırın bence birikmişini ek olarak eklersin ilerde yine biriktir yine yolla oraya hemde ay ay biriksin