muazze kemik ağrılarına iyi geldiğini biliyorum , eritip kıtırları alıp kavanozluyorsunuz işte donuk gibi bi yağ oluyor genelde dizlerine falan sürüyorlar, d vitamini emilimini de arttırıyormuş şifa niyetine güneşlenmelerde avuç içlerine de sürüyorlar , annem de arada yapıyor ama cilt için kullanamam sanırım. Şimdi hazırları var yapmaya uğraşmazsanız krem gibi doldurulmuş kaselerde.