kubracakal Yenidoğan döneminde sürekli yapışık geziyorla anneyle zaten sütün artması için de sık emzirmek önemli. Büyüdükçe kendi ne zaman talep ederse o zaman veriyordum ek gıdaya geçince her ek gıdanın ardından mutlaka emzirirdim sindirimi kolay olsun yediklerinin diye. Bebeklerin dönem dönem değişiyor. Benimki 15 aylık bazen sürekli emiyor bazen gün içinde 3-4.