Hiçbir zaman sofradan midemi tıka basa doldurmuş olarak kalkmam. Tabağıma yiyebileceğimden fazlasını almam, aldığımı da mutlaka bitiririm ve makul bir miktarda almış olurum. 30 yıllık ömrümde ilk kez hamilelikte yeme şeklimi değiştirdim ve 20 kg aldım. Ama doğumdan çok kısa bir süre sonra +2 kg farka döndüm. Son 15-16 yıldır da 58’i geçmedim. Çok fazla yersem mideme haksızlık edeceğimi düşünüyorum hep.