Kızlar bebeğim 9 aylıkken çalışmaya başlamak zorunda kaldım ilk iş yerimde 12 saat çalışıyodum ve işten geldiğim zaman uyuyodu genelde 1.5 ay orda çalıştım ama anneme çok alıştı annemle yatıyor şimdi iş değiştirdim benimle çok güzel oyun oynuyo öpüyo falan ama uyurken ve genelde gün içinde hep annemi arıyor ne yapıcam bazen zoruma gidiyor bu durum beşiğine alıştırıp yanıma mı alıyım borç dert yüzünden çalışmak zorundayım annemi bulamayınca ağlamaya başlıyor şuanda 13 aylık bu durumu yaşayan oldu mu yardım edin lütfen