Hanımlar 4 gün önce sezeryanla dogum yaptm sundam korkuyorum gece yatarken bebege bşe olcakmış gbi kusmugunu yutup bşe olcakmıs gibi yan yatırıyorm ama devamlı devamlı kontrol ediyorum aklım onda hep korku dolu geçiyor
2.sorum bebeği gece uyandıramıyorum emzirmek için 2 saatte bir emzir diyolar ama uyanmıyor bazılarıda acıktıkça aglar sen uyandrma diyorlar. Göğüslerim yara Sütümün yetip yetmedigini bilmiyorm