gizsen Kızlar 40 ımız çıktı. Bebeğim ilk doğduğu andan beri sürekli bebeğime bir şey olacakmış gibi düşünüyorum. Onu kaybedecekmişim gibi hissediyorum. Normal mi
ilenalemin gizsen tek değilsin benimki bir yaşına geldi ben hala öyleyim.merdivenden inerken bile aşağı düşerse diyorum
Leylaa_ gizsen canım o his hiç bir. Zaman gitmiyor kızım 4 yaşında hala korkuyorum yolda giderken elimi bırakır gider mi arabanı gelir okula gidecek hadi okulda boğazına bi şey kaçarsa diye . 7 aylık bebeğim var ayni şekilde bebek arabisj düşerse bi şey olursa araba vurursa . Evde yatağın üstünde led spotluk var o üzerine düşerse diye vs bunlar bu şekilde devam ediyor 😂
gokcen_ gizsen Evet hele bir de ilk bebeğinse normal.Benim aklımdan da neler neler geçerdi.Ya düşerse elimden,ya gece emzirirken uyuyakalıp boğulursa,duş aldırıken kayarsa vs vs geçiyor zamanla.Şuan 10 aylık daha sakinim,akışına bıraktım
akdemrfdn gizsen Annelik böyle bir şey işte. Ben her uyanışımda korkarak nefesini kontrol ediyorum 10 aydır. 😇
gizsen ilenalemin Leylaa_ gokcen_ Vallahi kimseye diyemiyordum ya millet kafayı mı yedin der diye. Saçma sapan düşünceler kafamda merdivenden çıkarken ya düşürürsem. Kucağımda yürürken kafasını bir yere çarparsam! Gece uyumuyorum kusarsa ve yan yatmıyorsa :( parmakları çok ince ya kırılırsa, falan gibi bir sürü şey beynimde :( ay çok zormuş Allah yardımcımız olsun ama içimi rahatlattınız sağolun! 💕 bugum emzirirken kafasını birden geriye attı tekrar koluma getirdi yemin ederim ödüm koptu ya boynu kırılırsa diye! Anlatırken bile ağlıyorum.
Leylaa_ akdemrfdn evet yaa bu his çok kötü biri 4 biri 7 aylık sanki bi şey olmuş gibi abiden korku ile bakıyorum 🤦🏻♀️