Kızlar bişeyim yoktu tesadüfen öğrendim 1 hafta önce dogum yaptım 3. Dogumum öncesinde böyle bişey yasamadım hamileliğim dede en fazla 13 oluyordu şimdi 16 17 18 civarı tansiyonum hep hiç düşmüyor acile gittim parol serum yaptılar kardiyolojiden randevu al dediler benim gibi olan var mı nasıl bi yol izlediniz