Kızlar 3 aylık bebeğimin göz kapaklarında ve göz altlarında kuruluk, kızarıklık ve kaşıntı var. Göz çevresi olduğu için nemlendirici sürmeye korkuyorum çünkü hassas ve daha çok kızarıyor. Böyle bir şampuan ve temizleme mendili varmış kullanan var mı güvenilir mi?