Herkese merhaba ben de beş gün önce sağlıkla bebeğime kavuştum ve şimdi tecrübelerinize ihtiyacım var. Hastanedeyken bebek hemşireleri 20 dk birmeme 20dk diğer meme şeklinde emzirmem gerektiği söylendi. 3. günlüktü eve geldik bebek 20 dk emiyor diğer memeye geçince tabi bir türlü tutturamıyorum. Şimdi 5. Günümüzdeyiz sütüm de arttı , artık dakika tutmuyorum aktif bir şekilde bir memeyi emiyor zaten 15dk sürüyor yine en az ve sonra zaten kendi bırakıyor sizce doğru mu? Doyuyor mudur?