trkmn06 Yahu çocuk bu. Çocuk. Ne yapsın istiyorsunuz. Gayet yaşına uygun davranışlar sergiliyor. Gına geldi artık şu otizm mi sorularından. Bir gün şu uygulamayı silersem eğer başlıca sebeplerinden birisi bu otizm mi sorularından olacaktır.
Dişi ağrıyordur çocuğun, kafasına vurur yani.
Çoraplarla da kendine oyun kurmuş. Yeni gördüğü birisine de elbette bakacak yani çocuk. Gidip tokalaşacak mı, yada gülücükler mi saçacak. Elbette bakacak, tanımaya çalışacak.