zeynep1401 ben de sizin gibi yapıyorum, 2 numara kesinlikle çok ama çok yavaş akışlı çocuk emerken uyuyakalıyor bu da iyi değil. Ben 3 kullanıyorum en başından beri ama o da hızlı akışlı gelebilir.(biz bi sıkıntı yaşamadık) Bide ben en başından beri silikon uçla emzirdiğimden biberon meme reddi yapmadı ama normal emziren annelerde meme reddi yapıyor diye duydum dikkat edin🥹