Merhaba anneler kızım çok Şükür 6. Ayını bitirdi . Yavaş yavaş patates ,yoğurt ,çorbaların suyundan veriyorum . Pirinç unu ile suyu karıştırıp içine elma rendeleyip veriyorum ama çok fazla tüketmiyor . Toplasan 1 tatlı kaşığı geçmiyor . Sizlerinde böylemiydi emiyor nasıl yiyeceğini bilmiyor ☺️ Bal kabağı vericem yarın . Brokoli çorbası yaptım onuda sevdi az biraz yedi tavsiyelerinizi bekliyorum yardımcı olursanız memnun olurum 🙏🏻