Kızlar bebeğim ishal ve o kadar halsiz bitkin ki. Acile götürdük ilaçlarını bile içmiyor 15 aylık. Hiç bişy yemiyo sadece su ne yapacağım iştahını açmak için bilmiyorum. İsahalini kesmek için ilaç kullanıyorum etraftan da birsürü tavsiye aldım ama yemiyo içmiyo aşırı bitkin yardım edin nolur iştahını nasıl açabilirim 😞😞