feyzaali Selam kızlar. Ben hem gümüş kapak hem lansinoh göğüs ucu kremini birlikte nasıl kullanabilirim siz nasıl yaptınız? Kremi sürüp yarım saat açık bekletip somra silip gümüş kapak mı kullansam yoksa silmeden gümüş kapağımı taksam??
sencokbiliyon feyzaali Silmeden gümüş kapağı takıyordum ben. Ama açıkçası lansinoh bende bir işe yaramamıştı. Meme uçlarım aşırı çatlamıştı. Tahinin üzerindeki yağ ile, kantoronu karıştırıp sürmüştümo şekilde iyileşmişti çatlaklar.
elifkchsr feyzaali Ben her emzirmeden sonra kremi sürüp direkt gümüş kapakları kapatıyodum. Hiç meme ucu yaram olmadı o şekilde. Emzireceğim zaman peçeteyle siliyodum hafifçe. Arada yıkayın soğuk suyla rahatlatır
bussenz feyzaali ben gümüş kapak değil de göğüs kalkanı kullandım kendi biriken sütüm değdikçe iyi geliyordu yara olmadı hiç siz de deneyebilirsiniz
Alparslanmom__ feyzaali Gümüş kapak aldıysan kremini sür kapağı tak. Ama gümüş kapak çokta ihtiyaç değil bence lansinoh tek başına iş gördü bende. Yıkamaya da gerek yok üstüne göğüs pedi takıyordum acımıyordu da
Asyaveannesi04 feyzaali bende lansinoh hiç bir işe yaramadı en başından beri hep gümüş kapak kullandım tek bir kez yara da olmadı, sızı da
feyzaali Aslında ben doğumdan beri gümüş kapk taktım bugün 5.günüm göğüs ucumda sağarken sızı oldu o yüzden lansinoh da aldım ikisi nasıl kullanılır bilmediğimden sordum. İnşallah işe yarayacak 🥰
tazeeanne1 Emzirme danışmanı ikisini aynı anda kullanma demişti ben de hep gümüş kapak kullandım faydasını gördüm göğüs ucunun nemli kalmasını sağlıyor