Gündüzleri memede yatıyo, omzuma alıyorum, yatmaya devam ediyor ama yerine koyuyorum anında gözler fıldır fıldır 😄 etrafı, izlemeye bayılıyor gözleri arada TV ye kayıyor. Sürekli, yanında olayım konuşayım istiyo 5.10dkdan fazla tek kalmıyo ağlıyo mızmızlanıyor çok. Gece uykuya geçerken baya sıkıntı oluyo, ama 2.3saat uyuyo en azından. Bazende saat başı kalkıyo değişiyor günü, gününe hala tam uymuyo ama gece daha iyiyiz diyebilirim. Karanlıkta yatıyoruz gece lambası bile açmıyorum, çoğu, zaman. Gece kalktığında da o, şekilde geri uykuya dalıyor. 2.ay 24günlüğüz. Gündüzleri uykuya çok zorlamıyorum nezaman isterse yani. kucağımda biraz yatmasına izin veriyorum, o sırada benim, annem güzel annem şarkısını söylüyorum kısık sesle 😄dinleyince mayışıyor. gece gündüz kavramını bilirler oyüzden geceleri olabildiğince karanlık da uyutun konuşmadan oynamadan. Göz teması da kurmayın(geceleri) emzirince dalıcaktır zaten Bi süre daha tutup, yatağına yatırınca daha kolay uyuyor.