balyanakannesi_ Kızlar 7 aylık bebeğim bir kaç gündür gün içinde 4-5 kez kaka yapıyor ishal gibi değil ama ek gıda da aldığı için kıvamı normal. Sayısının artması tuhaf geldi. Diş belirtilerini de yaşıyoruz dişe yormalı mıyım ?
gul1616 balyanakannesi_ benim de oğlum 15 aylık 2 gündür aynı sizin dediğiniz gibi ishal değil ama sık kaka yapıyor . Düzeldi mi ?
Pamukhanim_ balyanakannesi_ diş olabilir bizimde geçen ay öyleydi doktor dişten kaynaklı olabilir demişti diş çıkınca düzeldi
balyanakannesi_ gul1616 hala düzelmedi çok sık kaka yapıyor dişe yormuştum bende çok kabarık damağı salya var ağlamalar huzursuzluklar ama diş yok
balyanakannesi_ Pamukhanim_ bende dişe yordum diş belirtisine dair herşey var ama diş yokkk kabarık orası doktoru bir aya kalmaz demişti
Pamukhanim_ balyanakannesi_ bende anlamıyorum ki bizim üstte yan kesici kendiliğinden çıkmış hiç bişey hissettirmeden üst kesiciler hâlâ kabarık nasıl oluyor anlamıyorum