sevdaerol Arkadaş merhaba 36 haftalık doğum yaptım,bebeğim küveze hiç girmedi .kafamı çok kurcalıyo acaba ilerde herhangi bir sorun yaşar mıyım erken doğduğu için bilinçli olmak istiyorum.bu haftalarda doğum yapan anneler yardım istiyorum 🤲
pembeayakkabilikiz sevdaerol canım ben tam 36+0 da doğum yaptım. Benım kızımda kuvöze gırmedı şükür ama 5 günlükken sarılık olduk o yüzden gırdı bı kaç gün sana tavsıyem emziriyorsan sütüne bak var mı dıye ben o hatayı yaptım o yüzden sarılık oldu. Ama gayet ıyıyız şu an 27 aylık gelişimi falan yakaladı yani ayına göre olan arkadaşlarını.
bnnryksl sevdaerol sorunu yoksa neden küvez gorsünki sorun olursa alıyorlar bende 36 haftalık dogurdum ikizlerimi ikiside küvez gördü cunku solunum sıkıntıları vardı
balyanakannesi_ sevdaerol bende 36+0 da doğum yaptım. 4. Ayına girer girmez döndü 6. Ayına girer girmez desteksiz oturdu maşallah oğluma aynı ayındakiler gibi
sevdaerol pembeayakkabilikiz biz mama destekli gittk doğduğundan beri çünkü sütüm stresten gelmedi zaten sarılıpı sınırda kaldı
aslm1453 pembeayakkabilikiz sarılıkta şerbetli su derim geçerim bende de başlangıç vardı bi- iki gün verdim çok az peşinden su çok şükür olmadan atlattı emmedi de çünkü mamayla büyüdü büyüklerin varmış bildiği gerçekten
sevdaerol bnnryksl biz de öyle düşündük ama çocuk doktoru bizi çok korkuttu küveze girmedi ama başka sorunları olabilir gibisinden konuştu gelişimi açısından
pembeayakkabilikiz sevdaerol benımde oyleymıs ben anlamadım sütüm çok az gelıyormus o yüzden sarılık oldu aslında çok yüksek degıldı ama eşim korktu bırakalım küvöze dedi şimdiki aklım olsa bırakmazdım mama+meme ile evde devam ederdım ama oldu bı kere sana verebılecegım tavsıye buydu canım benım. Ilerıki zamanlarda yaşıtlarını yakalıyorlar zaten .
selinhoca35 36+0 da doğum yaptım. Oğlum solunum sıkıntısından 8 gün yoğun bakımda da yattı. Her şeyi normal oldu 1 yaşında yürüdü. Şimdi 20 aylık canavar gibi maşallah çok hareketli. Hiç bir şey için korkmayın hepsi geçiyor küçük bir anı olarak kalıyor.
pembeayakkabilikiz aslm1453 yani onu bılmıyorum ama doğru olabılır. Ben ikinci çocuğum olursa onda daha temkinli olmayı düşünüyorum sarılık konusunda ilk başta.
aslm1453 pembeayakkabilikiz yeni doğana verilmez edilmez diyorlar ama çok şükür işe yaradı çay kaşığının ucuyla şerbetli su peşinden de de yine çay kaşığı su aklınızda olsun 🥰