hilalakdeniz beybimmm vallahi en iyisini yaptınız.Fisher price’ın yürüme arkadaşı almayı düşündüm ama fiyatı epey yüksek
ilginn beybimmm aynı sorunu bende yaşıyorum. Kızım şuan 10 aylık normal yürütmeye çalıştığımda aşırı şekilde parmak ucu yürüyor. Ayakkabı giydirdiğimde de parmak ucu yürüdüğü için ayakkabı çıkıyor ayağından. Çözebildiniz mi bu durumu?
Audrey_ beybimmm yürüteç benim bebeğimde ayağını tam basmama gibi bir durum bıraktı. Yürüteç kullanmaya başladık oğlum yan bastı hep. Çocuk nöroloji doktoruna götürdük kesinlikle yasak dedi. Bıraktık 1 ay önce baya gelişme var çocukta.
[silindi] beybimmm sonunda anlayan birisi gerçekten taktir ettim hiç kullanmayın bırakın koltuk kenarlarından öğrensin hazır olunca kendini bırakacak yürüyecek en pahalı yürüme arkadası aldım kullanmadı koltukla yürüdü
[silindi] Ben zarar yaratma ihtimali olmasına rağmen insanlardaki yürüteç kullanma ısrarını anlamıyorum hiç zaten, hele ki emekleyen bebekte. Çocuk zaten emekleyerek istediği yere gidebiliyor sıkılmıyor ki 🤷🏻♀️