aliye_aliasaf Hamak beşik almak istiyorum ama ikinci çocuğum başka çocukda düşünmüyorum sıfır almak istemedim o yüzden temiz kullanılmış satmak isteyen varmı
AsyaMerve38 kendihalindeanne aynısını 3 sene önce 400 e almıştım. Almak isteyenler olursa kaçırmasın bence fiyat gayet güzel, üstelik hiç kullanılmamış diyorsunuz
kendihalindeanne AsyaMerve38 evet hiç kullanmadık gaza iyi gelir dedik ama hiç durmadı içinde kaldırdık koyduk kenara
disikurt42 Bende de hamak beşik var ebebek den aldık içine 3 kere mi ne yattı sevmedi ağladı bende kaldırdım alalı 2ay mi ne oluyor sıfır kutusunu atmıştım evde yer yok diye
kendihalindeanne fatmatirit yani 650ye veririm kargoyu siz ödersiniz en kötü 600e bırakırım karşı ödemeli