
Kızım 21 aylık 2 öğün süt içiyor sadece biberonla. Bugün fark ettim daha önceleri de görüyodum ama yemek kalıntısı zannedip üstünde durmamıştım açıkçası. 4 dişinin de yüzeyinde var sadece. Karşılaşan bilen varsa doktora gitmeden önce yorum yaparsa sevinirim. Ayrıca hangi bölüme gitmek gerek bunun için diş doktoru yeterli olur mu