Benim oğlumda sürekli ıkınmaktan fıtık olmuştu. Bize en çok bliss gündüz damlası ve tane kimyon iyi gelmişti. Çok şiddetlendiği zamanlarda günde bir kere acı elma yağı damlatıyordum birer damla ayak tabanına sonra masaj yapıyordum o da çok iyi geliyordu ve ılık duş. 3. Aydan sonra gerçekten çok hafifliyor. Çok geçmiş olsun 💐