hamcokelek33 Arkadaşlar bebeğim 37 günlük. Doğduğundan beri memede emerken çenesini titretiyor, emzik emerken de emziği titretiyor, geçiyor sonra. Allah korusun epilepsi vs gibi bişey olabilir mi aklıma çok takıldı
cicimomy hamcokelek33 normal emerken yorulduklari için otomatikman çeneleri titrer benim kızımda da oluyo
hamcokelek33 cicimomy emerken sanırım çenesi titrediğinden başı da titriyor gibi görünüyor gözüme sizde de öyle miydi
buaklinerdenaldinnerden hamcokelek33 rica ederim canım annelik böyle bende o zamanlar endişeleniyodum 😊
guloyku hamcokelek33 Siz sorunca aklıma geldi evet sanırım 2 ay dolana kadar falan oluyordu bu titreme, o da geçmiş anlamamışız 🥰
daphne34 hamcokelek33 Merhaba, bebeğinizin çene titremesi geçti mi acaba ? Benim bebeğimde 35 günlük emmeye çalışırken çenesi titriyor ve emmesini zorlaştırıyor bu titreme.
hamcokelek33 daphne34 geçti sayılır ara ara yapıyor yşne ama bizim hiç emmesini engelleyecek kadar olmamamıştı🥹