aykk Bebegim 23 aylık sabah geç kalkıyo normalde ama İki gündür gündüzleri uyuya kalıyo aksam ezanı vakitlerinde uyumak istiyo normalde bu kadar uyumazdı fazla da yorulmadı sizden de bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba uyuması uyumak istemesi 😕😕