Yani üstüne gitmemek için uyarmıyorum geri tepmesin diye bazen dikkatini dağıtmaya çalışıyorum artık ama yani kaç gündür boş duruyorsa eli hep ağzında ya bi şey yemesi lazım ya bi şey tutması onun dışında eller hep ağızda bunu unutur mu geçici bir dönem mi anlamadım evde kaos şiddet hiç olmaz hatta çocuk için yaşayan insanlardayız o mutlu olsun gibi yani bazen 3 yaş sendromundan çok huysuzlaşıuor kızdığım çok oluyor ama yani bu ara yemek yemiyor mesela bi yere kadar sabır ediyorum sonra sinirleniyorum ondan mı yaptı anlamadım yani o kadarda kızmak bile mi böyle şeylere sebep olur psikolojik olarak acaba diye düşünüyorum . Dişlerini erken çıkardı diş değildir heralde arkada azıları çıktı daha fazla çıkması gerekiyorsa bilmiyorum yani saymam için onun bayılması lazım izin vermez 🤣 of öyle arkadaşlar analık ya şimdide bu dert oldu içime .