Doktorlar yürüteçi hiç önermiyorlar eskiden biz hepimiz binmişiz ama benim kızıma ben karşıydım yürüteçe kayınvalidem evine aldı orda çok sık binmedi az az bir kaç kere binmesine rağmen güzel basarken yere basması duruşu bozuldu yürüme arkadaşları daha iyi oluyor