38+5 te sezeryan doğum yaptım 3785gr oğlum doğdu. Şuan 5 ay 18 günlük 7400 gr. Sıralanacak birçok hatadan mamaya başladık. Sütüm gelmedi emziremedim. Sütün yetersiz dediler mamaya mebcur kaldım. Psikolojim bozuldu. Aylarca ağladım. 3. aylık ken biraz daha kendime geldim interneten okumaya başladım. sağım yapmaya başladım mama yerine annesütü koyabilmek adına ve sütüm arttı.. mememi tutmayan bebeğim 3. ayda mememi uykuya geçişlerde tutmaya ve gece uyanmalarında emmeye başladı. bir süredir dış dünyaya ilgisi oldukça arttı eskiden gündüz uykuya geçişlerde arada bir iki memeye yatırabiliyordum şimdi hiç durmuyor itiyor. önce omuzumda pışpışlıyorum uykulu hale geçince memeye alıyorum çok az emiyor ve uyuyor. Baştan beri biberon ile besleniyoruz ilk 15 gün kaşık ile besledik sonra ml artınca biberona geçtik. Emzik kullanımı hiç olmadı.bu aylardan sonra sütünü artıran mamayı bırakan anneler fikirlerinize ihtiyacım var yardım eder misiniz nasıl başardınız🙏