gokbebek35 Çiğli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde iyi olan çocuk doktoru var mı? Biz ilk defa gideceğiz. Başladığım doktordan devam etmek istiyorum. Önerisi olan var mı?
zeynep1401 gokbebek35 oradan bir bilgim yok ama egepol hastanesinde doğum yaptım orada da çocuk doktoru Kadir bey le tanıştık bebeğimi ilk ona götürdüm çok memnun kaldık fakat can hastanesine gecis yapicak bayramdan sonra eğer imkaniniz varsa önerebilirim o doktoru