Biz de 47 günlük olduk hala daha sarılık var diyorlar düşük derecede ben anlamıyorum çok ama gören sarılık diyor doktorlar da önemli değil dedi düşük derecede dedi sürekli emziriyorum çok şükür ama geçmiyor ben de dün akşam başladım geceleri en azından mama vereyim gecede bir kere diye bakalım belki mama ile geçer