Belli bı yaşın üstünde ki doktora denk gelirsen verebilrisn der ama genç bı doktora denk gelirsen verme kesinlikle der benim oğlum 4 aylık sıcak diye ara ara veriyorum doktorum ver dedi bende saglikciyim zaten ama senin bebeğin çok küçük daha onun midesi çok küçük şuan su ihtiyacı yok ama üç aylık olduğunda falan duruma göre verebilirsin su öcü değil eyvah su verdim diye korkma ama vermesende ihtiyaç değil şuan senin için benim oğlum sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi cisli bez sayısı yeterli su ihtiyacı olduğu için değil de suyu sevdiği için veriyorum yanı günde neredeyse bir litreye yakın süt içen bir bebeğe bir çay kaşığı su ne yapabilir böbreği yorar olayı hem fazla miktarda verirsen hemde bu suyun içinde belli mineraller oluyor o minareller böbrekten süzülüyor böbrek taşı denilen şey o minarellerin birikim tortu halini almasıdır bebeğin böbrekleri henüz o minerallerle tanışmaya hazır değil diyor doktorların bı kısmı