Zynpb Benim oğlumda çok ağlayan bir bebekti 13. Gün sanıyorum göbeği kanadı 14. Gün doktora gittim yakıldı , k vitamini aşısı yapıldı birkaç gün kurumuş kan devam etti , sonra gümüş nitrattan sanırım siyah bir akıntı oldu doktoru böyle olacağını söylemişti bu işlemlerden 1 hafta sonra tamamen iyileşme oldu , oğlumun göbeği parçalı düşmüş 1 hafta sonra doktor o otçusu çıkarınca tamamen iyileşmişti . 1. Ay aşısı doğduğunda yapılan bir aşının 2. Dozu yan etki yapmaz