Selam canım anneler. 19 aylik oğlum oldum olası istahsiz zor yiyen bir bebekti. Doğduğundan beri beslenme mesele oldu. Ek gıdaya gectik daha da zor oldu ama iyi kötü yiyordu. Ekran ile yiyor maalesef. Ama iki haftadır makarnadan başka hiçbir şey ağzına sürmüyor. Sadece makarna karpuz ve salatalık. Ağlıyorum artık. Her yemek saati yaklaşırken strese giriyorum ağladığım bile oluyor. Zaten zayıf bir çocuk hepten kurudu kaldı. Ergoterapiste götürdüm ama gittiğim ergoterapist ile alakalı olabilir pek memnun kalmadım hatta hiç kalmadım. Hiçbir şey yapmadı uzun süredir de o sebeple gitmiyoruz. Doktora gitsem faydası olur mu? Özellikle kaşığa karşı fobi geliştirmiş gibi. Kaşığı ağzına bile yaklaştırmama izin vermiyor. Sevdiği bir şeyi bile kaşıkla vermeye kalkışırsam reddediyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Bu çocuk sadece makarna ile mi beslenecek? Bugün kahvaltıda bile makarna haşladim ağlayarak