arendrn Arkadaşlar merhaba bebeğim mama ile besleniyor ek gıdayada devam ediyorum 2 gündür mama reddi yaşıyoruz. Üst dişi çıkıyor ondan sebep mi bilmiyorum başka şey ile de denedim yine almadı mamayı aranızda yaşayan ve çözüm bulan olduysa yazar mısınız 🥹