efeninannesi4207 Merhabalar benim 2 adet ajda var bir tane daha alacam ama sizce aynısı mı olsun yoksa zikzak olan mi kolda nasıl duruyor olanlar var mı acaba
yagmurkokusu_ efeninannesi4207 2 düzün arasına zikzak çok güzel duruyor fakat iç içe geçmiyorsa çapı aynıysı
user12345 efeninannesi4207 zigzag ben kullandım çok takılıyor kazağa vs o yüzden onu da düz yaptım ama düzlerin üzerileri çizgilileri falan var başka model tercih edin bence kullanım açısından