janemaryam organikirmik ha pardon tam anlatamamışım 😅 yatak odasınsa nizimle yatınca uykusu çok etkileniyor uyanıyor. O yüzden ikinci ayından beri ayrı yatıyoruz biz 🤷🏼♀️ bu şekilde uykuları uzadı herkes rahat etti ondan
janemaryam organikirmik o uyuyunca da çalışma odasında çalışıyoruz o yüzden çalışma odasına beşik koyamıyorum. Yatak odasında uyutuyorum sonra da oradan da biz yatarken salona alıyorum ondan