MervEslinArden Beni 1.ayımızda çağırmışlar arkadaşımı 2.ayınızda gelin demişler kaldım şuan hemşireye yazdım ama dönene kadar herkesin süreç nasıl ilerlemiş duymak istedim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala MervEslinArden Biz 1 ay kontrolüne gittiğimizde hemşire “Artık 1.ay aşısı 2.ayda yapılıyor” dedi. 2.ayda gittiğimizde olcaz aşıyı
ftmglkg Artık 1. Ayda aşı yok kalktı. Biz 1. Ayda sadece sağlık ocağına gittik boy kilo ölçtüler. 2 ayda aşı var gelmeden banyosunu yaptırın aşıdan sonra bi kaç gün yapmayacak dediler.
YorgunAmaMutluAnne MervEslinArden sağlık ocağında çalışan tanıdığım var hâlâ 1 ay aşıları devam etmektedir