semraaa03 Kızlar tek doz dolerex kullandım 39 saattir emzirmiyorum sağıp döktüm net bilgisi olan var mı 72 saati mi bekleyim yoksa 48 saat yeterli mi
busbus59 semraaa03 onu bilmiyorum ama 6 gün önce sezeryan oldum antibiyotik ve ağrı kesici verdiler ve ben emziriylrum
semraaa03 busbus59 sağlıkla büyütün bebeğinizi. Dolerex ne yazık ki emzirme dönemine uygun bir ilaç değil çok zorda kaldığım için içtim. Sanırım 72 saat beklemem lazım o arada da sütü sahip dökücem
busbus59 semraaa03 bende içtim ama doktor sağ demedi birdahaki kontrolde soracağım benimde kafama takıldı baya.. teşekkürler canım sağlıkla büyüsünler