sadecesenmelek Yaa kızlar sizinde cam balkonunuza toz giriyor mu ? Reels izliyorum hep balkonları oda gibi halı falan seriyorlar ama benim sanki açık balkon gbi toz oluyor
One-life sadecesenmelek benim de oda gibi halım koltuklarım ama giriyo sık temizlemek gerekiyor yağmur suyu da giriyo sert yağınca.
sadecesenmelek One-life yaa bizim cam balkonların fitilleri mi iyi değil acaba çünkü benim açık balkon gbi toz oluyor olmayanlar varmiş evdeki toz gbi olması normal ve benimki biraz fazla
sadecesenmelek bebikoluturtle belkide kullandıkları fitiller daha iyidir başka bişey aklıma gelmiyor çünkü
One-life sadecesenmelek evet fitilleri cam silerken dökülüyor. Benim yaptıralı çok sene oluyo değişmesi gerekiyor sanırım.
sadecesenmelek One-life bende yaptırdığım yeri arayacağım eksik mi yaptılar acaba bi kontrol etsinler
ftmylm sadecesenmelek benim de büyük balkonum cam balkon olduğu gibi halı ve oturma grubu var üstelik yola bakıyor ve evet çok toz alıyor balkonda takılmayı sevdiğimiz için sık toz alıyorum
sadecesenmelek ftmylm bizim de yolu kazıdılar ince kum döktüler falan belki de ondan da çok toz giriyor. Biraz tozlanması normal de açık balkon gbi olması tuhaf geldi bana