Bebeğim 16 aylık oyun grubuna götürüyorum 3 haftadır fakat arkadaşlarıyla masaya oturup oyun oynamak istemiyor kumu görünce kaçıyor
Öğretmen duyusal hassasıyet olustugunu soyledı evde denedım fakat çığlık çığlığa alıyor dokunamıyor ve ayagına değdiği an rahatsız oldu ben bu durumu nasıl aşabılırım çok üstüne gitmek istemiyorum bana öneri verebilir misiniz yaşayan oldu mu zamanla düzelecek bir şey mi