Qwerty Akcakaya Hadi ya her bebek ayrı tepki veriyor diyorlar işte. Çok geçmiş olsun, bu aşının tepkileri 3-5 gün sanırım sürüyordu nette öyle bir şey okumuştum, siz takipte kalın yine de.