beyzamomm 5 ay 4 günlük. Anne sütü çok az geliyor doyurmuyor ama yinede veriyorum. 3 kez anne sütü 3 kez mama veriyorum. Ek gıdaya başlamalı mıyım?
organikirmik beyzamomm bize başlattı doktor sadece anne sütü almasına rağmen, mama içen bebeklerde daha erken de başlatıyorlar. Doktorunuz ne diyor
Kitsu Mama ile beslenen çocuklarda doktorlar daha erken başlayabilirsiniz diyor. Bence en azından tadım yaptırın. Oturma durumu nasıl ?