urasduha daha çok küçük bebeğiniz göğsünüze alıştırabilirsiniz çünkü bir zaman sonra silikon ucu bıraktırmak çok zor oluyor sürekli yıka temizle ve gece uyku arasında takması falan zahmetli oluyor. Biberon alıyorsa tam göğsünüze yakın içirirken ortasında çekin hemen göğsünüzü teklif edin, emzirme öncesi göğsünüzü bastırın süt gelsin ondan sonra bebeğe verin, c şeklinde tutun kolay kavraması için zamanla alışır