valla kızlar bende çok yoruldum ekimde dolu dolu 4 olcak ama bana yapışık huysuz ay bazen alanım kalmıyor artık çok bunalıyorum yoruluyorum ne zaman dönücekler normale ya oyun grubuna gidiyodu 10 kere geliyor seni çok özledim diye inmiyo ay bilmiyorum 4 de düzelir diyorlardı bal ayı diyorlardı inanmak istiyorum ama yok anam yok düzelmiyorlar mı yaaa