19 aylik suan 1 ay sonra başlamayi dusunuyorum denicem ama hiç bir bilgim yok yani ilk nasil yaklaşmalıyim?lazimlik mantiklimi yoksa direkt o cocuklar içjn olan oturaktan alip onami oturtsam tecrubwli annler lutfen yardımm🙏🙏ve ne kadar surede ogrenir ogrenirse başladimmi evden hiç cikmamak mi gerekiyor