Minnospanda Kızlar iphone alicam fakat karar veremiyorum bir modeline birisi iyi diyosa diğeri kötü diyor. Uzun zamandır iphone istiyorum ama böyle olduğunu da bilmiyordum açıkçası hepsi harika sanıyordum 😂 öyle bi abartıldı ki iphone. Bana fikir verin lütfen
Minnospanda Aria4 evet ama ki inanicagimi şaşırdım bazıları pro iyi diyor bazıları prolar iyi değilmiş diyor anlamadim
yaraliceylanim Minnospanda benim eşim araştırmış 13 pro çok iyi dedi tabi 16 17 alacak para yok ya 13 ya 12ydi bizim 13 almaya karar verdi ama suanmik sadece karar 😅 umarım alabiliriz çok istiyorum bende 🙏🙏
Aria4 Minnospanda pro iyi değilmiş diyen kullanmadan yorum yapanlardır 😂 internetten karşılaştırma yaparsanız fark bilgilerini doğru şekilde görebilirsiniz
ikibebekannesi34 Minnospanda ben 13 kullanıyorum hala, ama imkan 14e yetiyorsa 14 alın. Çünkü her yeni model bir yıl fazla güncelleme demek. iPhone cok değismez zaten..
yaraliceylanim Minnospanda sağ olun inşallah gönlümüzce olur Bi bakmışsınız 15 16 almışsınız gönlünüze göre versin Rabbım 🙏🌺
beyzzsenturkk_ Minnospanda eşimin yeğeni 14 aldı kamerası kalitesi çok iyi diğer yeğeninde de 13 var o bi tık daha cansız gibi 14 bence çok güzel 15-16 da iyidir tabi ki artık hangisine gücünüz yeterse
saripitircik Pro şuan sadece 16 da sıfır satışı var diye biliyorum bende 13 pro alayım diye gitmiştim ıphone sadece son modelde pronun satışını yapıyor diğer modelleri kaldırıyor demişti satıcı tabi ben 7 plusta kaldığım için yabancıyım bu duruma😂