Temizlikperisi Meri-Mel ghahaha kız olsun gine demiş ablamın kızı 3 yaşında anne demiyorlar buna şükret🤣🤣🤣
Pembepremses24 Temizlikperisi Anne demişti kızım çok şaşırmıştım baba bekliyordum çokta mutlu oldum tabi 😂
Temizlikperisi Pembepremses24 ayyy o hiss mükk ötesi kızımda yaşamıştım tabi oğlumda da yaşamak isterim ☺️
Temizlikperisi Meri-Mel tâbi kız insan biraz üzülüyor hadi bakalım oğlumu aşılıyorum anne anne diye bakam dicek mi🤣🤣🤌
uuuuuuu Temizlikperisi hic kolay gelmedik buralara 😅 hamileliğimin 3. Trimesteri çok zor geçti gece uyuyamiyordum hiç kolay dogurmadik😀 şimdi de anneee anneeeeee diye dolaşıyor peşimde büyüdükçe her şeye anneeee diye seslenen çocuk oluyor 😅