Yeni emeklemeye başladı 9aylık ama bazen dengesini kaybedip düşüyor kafasını çarpıyor çözümmeriniz varmı yoksa hiç düşmemesi kendi dengesini koruması mı gerekiyor sizinkiler nasılsı düşmeyen bebek varmı acaba merak ettim yoksa bizimkindemi bir sorun var