Tazemom Mertbebek ben kullandım ama sütümü azalttı ve ara kanama yapıyor adetken süt daha da azalıyor neredeyse kesilecekti bıraktım ilk 6 ay asla kullanmayın hap falan
Yigitkomuz_ Mertbebek bende kullaniyorm bende adet olmuyo ara ara lekelenme oluyo sütümu de kesmedi hatta arttırdı diyebilirm bebegimin gelişimi önden gidiyo kişiden kişiye degisiyo galiba etkileri